Verzending en Retouren

Bedankt voor het winkelen bij Seekn! We streven ernaar om ervoor te zorgen dat al onze klanten tevreden zijn met hun aankopen. Als u toch niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, helpen we u graag met het retourneren ervan volgens ons retourbeleid.

Je kunt binnen de retourtermijn van 14 dagen ruilen of retourneren. Het artikel mag voor een volledige terugbetaling niet gebruikt zijn. De kleding moet worden geretourneerd in originele staat, ongedragen en met alle labels nog bevestigd.

volgens de wetgeving betreffende het herroepingsrecht, kunnen klanten geen recht hebben op retournering of annulering van producten waarvan de label van het product is verbroken nadat ze zijn geleverd. Met andere woorden, als een klant een CarPlay heeft ontvangen en het label ontbonden is om het product te gebruiken, kunnen ze het product niet meer retourneren voor een volledige terugbetaling of annulering van de aankoop.

Retourvoorwaarden:

Retouren dienen binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling te worden aangemeld

De Carplay moet worden geretourneerd in originele staat, niet gebruikt en met alle labels nog bevestigd. Zorg ervoor dat de producten wordt geretourneerd in de originele verpakking, indien van toepassing.

Retourproces:

Meld uw retourzending aan door contact met ons op te nemen via info@seekn.nl

Geef bij het aanmelden van uw retourzending uw bestelnummer en de reden van retour aan.

Verpak de producten zorgvuldig en stuur deze terug naar het adres dat u van ons ontvangt bij het aanmelden van uw retourzending.Zorg ervoor dat de retourzending voldoende is gefrankeerd, aangezien de kosten voor retournering voor uw rekening komen.

Terugbetaling:

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen wij overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag.

De terugbetaling zal worden verwerkt via de oorspronkelijke betaalmethode die u heeft gebruikt bij het plaatsen van uw bestelling.Houd er rekening mee dat de verwerkingsduur van de terugbetaling enkele werkdagen kan bedragen, afhankelijk van uw bank of creditcardmaatschappij.

Mocht u nog vragen hebben over ons retourbeleid of over het retourneren van een specifiek product, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen!

Mocht u willen retourneren kunt u contact met ons opnemen per mail. Vergeet hierbij niet u volledige naam, adres en ordernummer te noteren.

Met vriendelijke groet, Seekn

Verzending Beleid

  • Verwerkingstijd: 1-2 werkdagen.
  • Gericht op het balanceren van kostenbesparing met efficiënte levering voor elke specifieke bestemming.
Land

Verzendtijd

Gratis Verzending

Nederland

1-3 Werkdagen

Ja

België

1-3 Werkdagen

Ja

Dit zijn geschatte levertijden en kunnen worden beïnvloed door factoren zoals douaneafhandeling, lokale postdiensten en de specifieke locatie van de ontvanger. We werken nauw samen met onze internationale vervoerders om tijdige updates en efficiënte bezorgdiensten te bieden.

Orderafhandeling en aanpassingen:

Verwerking van bestellingen:

Bestellingen worden snel verwerkt, meestal binnen een tijdsbestek van 24 uur na plaatsing. Om eventuele wijzigingen mogelijk te maken, bieden we een genadetijd van 12 uur voor aanpassingen aan het verzendadres.

Flexibiliteit in wijzigingen:

Dit zorgt voor flexibiliteit terwijl ervoor wordt gezorgd dat uw bestelling zonder vertraging wordt verzonden. Zoals altijd streven we ernaar een balans te vinden tussen snelle orderverwerking en het tegemoetkomen aan de behoeften van de klant.

Let op:

Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht u echter besluiten dat u een artikel wilt retourneren, dan kunt u dit binnen 14 dagen na ontvangst doen. Let op: alle kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Zorg ervoor dat u een retourlabel zelf regelt en dat de items ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking teruggestuurd worden. Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd, zullen we de terugbetaling initiëren.

Retourbeleid

Wat is ons Retourbeleid?

We accepteren terugbetaling of retour onder een van de onderstaande voorwaarden:

  1. het product verloren is gegaan en de tracking-app aangeeft dat het is afgeleverd.
  2. Als de klant meldt dat het product beschadigd of onbruikbaar is binnen twee dagen na ontvangst van het pakket, kunnen we kosteloos een nieuw pakket versturen of restitutie bieden.
  3. Het trackingnummer van het product is ongeldig om de bezorgstatus te controleren.

We verzenden niet opnieuw of bieden geen terugbetaling wanneer:
  1. Het pakket niet bezorgd word vanwege een verkeerd adres of telefoonnummer dat is opgegeven in de bestellingen;
  2. Het pakket wordt niet bezorgd omdat het lokale postkantoor er niet in slaagt contact op te nemen met de ontvanger.
Hoe krijg ik een terugbetaling?

U kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice. We kunnen het bedrag aftrekken van uw volgende bestelling of een overboeking naar u maken via de betaalmethoden die u gebruikt.

Verder nog vragen klik hier!

FAQs →

Retourbeleid

Wat is ons Retourbeleid?

We accepteren terugbetaling of retour onder een van de onderstaande voorwaarden:

  1. het product verloren is gegaan en de tracking-app aangeeft dat het is afgeleverd.
  2. Als de klant meldt dat het product beschadigd of onbruikbaar is binnen twee dagen na ontvangst van het pakket, kunnen we kosteloos een nieuw pakket versturen of restitutie bieden.
  3. Het trackingnummer van het product is ongeldig om de bezorgstatus te controleren.
Hoe krijg ik een terugbetaling?

U kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice. We kunnen het bedrag aftrekken van uw volgende bestelling of een overboeking naar u maken via de betaalmethoden die u gebruikt.

Verder nog vragen klik hier!

FAQ

Gratis Verzending

Gratis verzending op alle bestellingen via PostNL

Veilig betalen

Veilige betaling via Ideal, Klarna of Creditcard.

Snelle Levering

Binnen 24 uur is uw bestelling verzonden via PostNL